Projecten & Partners

Volg ons ook op:
Associated partners
Janny Bos

Janny Bos heeft in aansluiting op diverse functies in het bedrijfsleven en een aantal jaren als zelfstandig ondernemer in de detailhandel, besloten ontwikkelingspsychologie te gaan studeren. Na haar afstuderen is Janny gaan werken als onderzoeksmedewerkster aan de Universiteit Utrecht, in samenwerking met Forum en het Centrum voor Beleid & Management.

Vervolgens is Janny overgestapt naar het Instituut voor Werving & Selectie van de Politie in Apeldoorn, in de rol van selectiepsycholoog. In de jaren hierna is Janny werkzaam geweest bij een tweetal Psychologische adviesbureaus, totdat zij in 2011 samen met een collega  besloot zelfstandig verder te gaan onder de naam J&D Consultants.

Janny en haar collega zijn NIP gecertificeerde psychologen en willen vanuit hun eigen adviespraktijk persoonlijk maatwerk leveren op het gebied van o.a. assessments, waarbij zij er naar streven daadwerkelijk als gesprekspartner te fungeren voor uw organisatie en u ook te betrekken (zo mogelijk als mede-assessor) bij het proces.
De ervaring van Janny en haar collega ligt op het gebied van assements ( in een reed scala van branches) en daarnaast op het gebied van training en advies ten aanzien van competentie- en resultaatmanagement en projectleiding van groot- en kleinschalige selectie-, ontwikkeling- en reorganisatie-trajecten.

Als Associate Partner binnen KARSSEN & VIS HR Adviesgroep zal Janny samen met haar collega gericht zijn op het leveren van maatwerk op het gebied van assessments, training, projectcoordinatie en advies, wat aansluit bij de behoefte van uw organisatie.

Ton Broekhuis

Ton Broekhuis is een ervaren, resultaatgerichte en pragmatische HR-Manager, met een meer dan 26 jarige ervaring in het vakgebied bij een aantal gerenommeerde Nederlandse organisaties. Binnen deze organisaties heeft hij o.a. specialistische rollen ingevuld op het gebied van Arbeidsvoorwaarden en –Verhoudingen, actieve bijdrages geleverd aan de inrichting van zowel bedrijfs- als concern CAO’s, diverse organisatie- en cultuurveranderingtrajecten gerealiseerd en als eindverantwoordelijke HR Manager vorm en inhoud gegeven aan het sociaal beleid van de betreffende organisaties.

Sinds enige jaren opereert Ton tevens als zelfstandig HR Adviseur, waarbij hij het volgende motto hanteert: ‘HR-beleid dient gebaseerd te zijn op de juiste theoretische grondslagen maar het moet vooral ook pragmatisch/ uitvoerbaar zijn omwille van de effectiviteit’. Ton adviseert en ondersteunt (HR) management en directie van organisaties met passie en plezier in de rol van initiator/ontwikkelaar, expert, business partner, coach en klankbord. Zakelijk, met gevoel voor het krachtenveld, to the point en met focus op hetgeen er werkelijk toe doet.

Enkele voorbeelden van zijn bijdrages zijn: 

  • In kaart brengen van de bouwstenen voor succes. Suggesties aandragen voor verbeterplannen en het desgewenst uitwerken daarvan. 
  • Toetsen en (her)schrijven van handboeken, beleidsplannen, checklists en modellen. 7
  • Praktische hulp bij het componeren van memo’s, brochures e.d. ten behoeve van management, medewerkers en ondernemingsraden. 
  • Adviseren ten aanzien van omgaan met vakbonden en ondernemingsraden. 
  • Geven van specifieke HR-workshops en workshops op het snijvlak van HR en algemeen management.

Klankborden en coachen op alle gebieden binnen het spectrum van HR-management

Hans van der Hucht

Hans van der Hucht is een zeer ervaren HRM-Professional, met ca. 35 jaar ervaring in het HR-veld, waarvan de laatste 15 jaar als zelfstandig opererend HRM Interim- en Projectmanager.

Hans heeft gewerkt binnen diverse organisaties, zowel aan de Not-for-profit-zijde als ook binnen vele Profit-organisaties.
Zo werkte hij o.a. als (Interim) HR Manager binnen diverse overheidsorganisaties, waaronder diverse Gemeentes, diverse onderdelen van Justitie en binnen de Zorg. Daarnaast werkte Hans als (Interim) HR Manager voor diverse Profit-organisaties binnen marktsegmenten als Automotive (reorganisaties), (Groot-) Handel (functiewaardering), Retail (outsourcing, organisatieontwikkeling) , Pharma (herinrichting administraties) en diverse Technische handelsondernemingen (invoering personeelsinformatiesystemen).

Met enerzijds zijn zeer brede ervaring en gedrevenheid en anderzijds zijn pragmatische instelling en vaardigheid om de grote lijnen in het oog te houden is hij een goede sparringpartner op diverse niveaus binnen organisaties.

Naast zijn brede achtergrond in het algemeen HR-management heeft Hans m.n. specifieke ervaring op het gebied van:

  • Recruitment en de inrichting van Recruitment-processen,
  • (Her-)inrichten van HR-teams en –afdelingen en –processen,
  • Ontwikkelen en implementeren van diverse HR-instrumenten,
  • Begeleiden van reorganisaties en opbouw en inrichting van nieuwe organisaties
Wim Jager

Wim Jager (1966) is een ervaren HR manager en Verandermanager. Wim staat voor de realisatie van blijvend resultaat! Hij komt niet alleen adviseren, maar zorgt samen met u voor de succesvolle doorvoering. ‘Geen half werk’ is zijn devies.

Wim heeft ruime operationele en strategische ervaring binnen HRM opgedaan o.a. als Manager P&O/HRM in een aantal organisaties waaronder in de levensmiddelenindustrie. Daarnaast heeft hij ook lijnverantwoordelijkheid gedragen binnen een productiebedrijf als Plantmanager van een margarinefabriek. Recentelijk is hij werkzaam geweest als directielid van een uitzendorganisatie.

Wim werkt nu ruim 10 jaar als zelfstandig adviseur / interim manager en mediator. Rode draad door zijn loopbaan is: organisatieverandering. Hij heeft ruime ervaring met projecten op het gebied van interne efficiency, cultuurverandering, out- en insourcing, fusies, overnames en bedrijfssluitingen. Hij is specialist op het gebied van reorganiseren, voert omvangrijke ontslagprocedures uit (collectief en individueel) en is sparringpartner van het management tijdens het reorganisatieproces.

Het geheim van succesvolle veranderingen is communicatie naar en tussen alle belanghebbenden (directie, management, medewerkers, Ondernemingsraad, vakorganisaties en overige steakholders). Wim heeft tot nu toe voornamelijk opdrachtgevers in o.a. de industrie, groothandel / logistiek, reisbranche, bouw, branche-organisaties en zakelijke dienstverlening.

Onze partners
Direct contact opnemen| Aanmelden nieuwsbrief| sitemap| disclaimer| RSS| ENEX| Contact| © Vis Recruitment 2017| Powered by Otys Recruiting Technology
Vis Recruitment gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close